Команда yTravel.ua щодня працює над тим, щоб Ви залишилися задоволеними нашим сервісом. Безперервний процес покращення – наше кредо. Задоволений клієнт – найкраща нагорода, яка мотивує розвиватися, а не спочивати на лаврах. Ми не ідеальні, але ми відкриті для конструктивної критики, яка допоможе нам стати ще кращою, ще кориснішою для людей.
Нижче наведено інформацію про умови оплати, доставки та повернення.
ДОСТАВКА
Доставка здійснюється по всій території України, крім АР Крим та окремих районів Донецької та Луганської областей (ОРДЛО). Доставка товарів за межі України не провадиться.
«Нова пошта»
За допомогою доставки «Нова Пошта», ви можете отримати товар навіть у найвіддаленіших куточках України. В середньому доставка займає 1-3 дні.
Зверніть увагу - вартість доставки однієї одиниці товару залежить від ваги та габаритів. Точна вартість доставки може бути уточнена у менеджера під час оформлення замовлення.
Про прибуття замовлення у відділення ви будете повідомлені SMS-повідомленням від «Нової Пошти» із зазначенням номера накладної. Ваше замовлення безкоштовно зберігатиметься у відділенні протягом 5 робочих днів. Якщо після закінчення цього терміну ви не отримаєте замовлення, товар буде відправлено назад.
Вартість доставки: за тарифами перевізника.
Інші кур'єрські служби («Укрпошта», « Meest Express » та ін.)
В окремих випадках ми можемо в індивідуальному порядку надіслати замовлення іншими кур'єрськими службами, крім «Нової пошти». Ви можете звернутися до менеджера та уточнити таку можливість.
ОПЛАТА
Готівкою при отриманні
Для всіх товарів, представлених у магазині, оплата готівкою при отриманні товару (накладений платіж) можлива при доставці товару «Новою Поштою» . Оплата здійснюється виключно у національній валюті. Для покупців цей спосіб хороший тим, що дозволяє оплатити товар тільки після отримання та огляду. Зверніть увагу, що згідно з тарифами перевізника вартість цієї послуги 20 грн. + 2% від вартості замовлення.
Онлайн картами Visa або Mastercard, через електронні гаманці Masterpass або Visa Checkout, GooglePay або ApplePay, а також Приват24
Продукцію більшості торгових марок, представлених на сайті, Ви можете оплатити онлайн банківською карткою Visa або Mastercard, через електронні гаманці Masterpass або Visa Checkout, Google Pay або Apple Pay, а також Приват24 без комісії . Доступний спосіб оплати можна побачити на сторінці оформлення замовлення.
Будь ласка, зверніть увагу, що отримати товар, сплачений карткою, може лише власник картки, тому під час оформлення покупки необхідно вказувати ПІБ власника картки, а також мати паспорт при отриманні замовлення.
Безготівковий розрахунок
Продукцію більшості торгових марок, представлених на сайті, Ви можете оплатити за безготівковим розрахунком (для юридичних осіб та підприємців). Після оформлення замовлення менеджер підготує та надішле Вам рахунок-фактуру, який Ви зможете оплатити в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку підприємства.
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Відповідно до Закону про захист прав споживача, Ви можете обміняти або повернути куплений у нашому інтернет-магазині товар протягом 14 днів з моменту його придбання.
Умови обміну чи повернення товару:
- цілісність зовнішньої та внутрішньої упаковки товару не порушена;
- на товарі відсутні механічні пошкодження (подряпини, вм'ятини, відколи, тріщини та ін.);
- товар не був у вжитку;
- товар повністю укомплектований;
- маркування заводу-виробника не пошкоджено;
- наявність документів, що підтверджують факт купівлі.
У разі виявлення непрацездатності товару, обмін чи повернення здійснюється за наявності висновку авторизованого сервісного центру про те, що умови експлуатації виробу не порушувалися.
Для здійснення повернення зв'яжіться з нами будь-яким зручним способом, вказаним на сайті (телефон, чат, e-mail). Менеджер повідомить реквізити для надсилання товару.
Зауважте, що витрати на доставку оплачує відправник повернення. Якщо доставка не буде сплачена або Ви вкажете оплату післяплатою, ми не отримаємо відправлення. Після відправки товару повідомте номер ТТН менеджеру магазину будь-яким зручним способом.
Також зверніть увагу на товари, які не підлягають поверненню чи обміну, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 р. "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" . При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем здійснюються з огляду на вартість товару на момент його покупки. Гроші повертаються покупцю у день отримання бракованого чи невідповідного товару.